Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Monday, August 29, 2011

Mama and Abah :)

Honestly, Aku tak suka raya :) aku taknak tinggal ramadhan nie. hm, apa yg aku nak tulis nie special untuk mama & abah :)


Aku malu nak mintak maaf dekat mana & abah. tapi honestly la en, aku memang aku banyak buat salah kat mama & abah. dengan perangai aku yang entah ape2, belajar pun malas, buat masalah dekat sekolah la and macam2 lagi.  hm, tapi percaya la cakap Najlaa, la dah betul2 berubah, tak buat masalah dah :')  hm, najlaa cuma nak ckp maafkan semua kesalah najlaa dekat sini. doakan najlaa berjaya dalam trial spm and spm sebenar nie ;') heeee, walaupun najlaa sedar najlaa malas study, tp mungkin berkat doa mama, najlaa jadi rajin ke en ? hihi. :) halalkan semuanya ea :)


ILOVE MAMA & ABAH <3

Happy eid to all muslim :)


Withlove,
LalaEdriey, <3

No comments:

Post a Comment