Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Sunday, August 28, 2011

We Always Together (:

Najlaa Fathy and Edriey Ong akan bersama selamanya walau apapun yg terjadi. Hm, walaupun hubungan kami tak direstui, aku akan tetap bersama dia. Edriey adalah segala2nya dalam hidup aku. Dia yg ubah aku. ubah aku jd rajin, tak pemalas mcm dulu, study.. sumpah cakap. kalau pun edriey dah jumpa orang yg lebih baik dari aku, lebih cantik dari aku, takpe, aku akan tetap tunggu die :') kalau kami ada jodoh, tak ke mana jugak. <3 hm, aku sedar, sepanjang aku couple mungkin aku terover merajuk ke, haha. terkuaja ke, termelawan ke, aku sdr semua tu. sorry ea b .hm, even kadang2 edriey ada mrh aku jugak, tp die bnyk mengalah and bnyk berkorban untuk aku. SUMPAH AKU SAYANG EDRIEY ONG :')  aku harap hubungan aku dgn edriey kekal bahagia dunia & akhirat :')

sayang, tolong doakan untuk kita ya semoga kita akan sentiasa bersama dunia & akhirat sebab i syg u sangat2 taw. and doakan juga supaya kita ada jodoh. (: i akan berdoa jugak syg :') i bersyukur dpt Bf mcm u yg setia dgn i, yg baik dgn i and everything la syg. (: tak sia2 i kenal u kan. maafkan segala kesalahan i okayyyy (: i terlalu sygkan u b.

P/s : Edriey, dont leave me syg and I wont leave u forever .i wont leave u.  Iloveyou so much.

Withlove,
EdrieyLala

No comments:

Post a Comment