Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Wednesday, August 31, 2011

God, what will happen with my relationship with my love ? :'(

Just now, i call edriey. :'(  nvm la. and we talk, talk, and talk. guess what? he suddenly marah aku, and jerit. apa yg aku dah buat ? :'( yeah, maybe sebab cousin die ade ckp kbye lala, and aku mcm okay fine tkpela.and aku mcm dahla, and ed tetiba mcm 'eh, diorang gurau la!! cakap jela ! and aku pun ckpla.blablabla~ and die u tk faham bahasa ka ?! i ckp, ckp je la ! omg :'( aku nenges and die ckp, u nanges pahal?! omg, itu bukan edriey yg aku kenal :'( edriey yg aku kenal sgt baik, lembut and penyayang :'(nvm, nak buat mcm mana. hm. i noe la aku salah, but yeah, itu perangai aku. aku cepat terasa :') hihi. tp aku tak salahkan edriey pun. aku takut hubungan aku dengan die jadi hancur la. itu yg aku risau :') Aku berdoa sgt supaya hubungan aku dengan die tak kan hancur :'( itu ja. marahla aku, marah la mcm mana pun. aku taknak hubungan aku dgn die putus. sebab aku sayang die, and aku tau die sayang aku :') 

Withlove.
LalaEdriey :)

P/s : sayang, imy :')

No comments:

Post a Comment