Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Tuesday, August 24, 2010

weyh ! sayang korang ah !!

aku sayang diorang nieh . balqis ,aten n eyza . since form 1 kott aku kwn ngan diorang . aiyoo . memang syok la kwn ngan diorang . ahah . jenis gila . da la kiteorang sekepala. ahaha . kalau sorang x puasa ,memang semua x puasa la. hahaha . memang homework semua meniru ja ^^ haha . da homework pun tiru exam pun tiru la . apa lagi en ? :P penah sekali kot gaduh ngan diorang . ayoo . merana kott . sumpah aku nanges kott gaduh ngan diorang . see ,betapa aku sayang nye kat korang <33 hee . ha. .bab mkn dalam kelas kite ah number satu ;P haha . kelas bising ngan kite ah (: durr =_= gila ouhh . mcm mana pon depa aku tetap sayang <33



sampai mati korang kawan aku weyh <33 aku sayang korang gile babi . muahx!!

No comments:

Post a Comment