Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Sunday, May 1, 2011

cepat la balik sayang !

edriey nak balik dah ! sumpah aku happy gilaa . hanya Tuhan saja yang tahu betapa happy nya aku :) tadi pagi bangun tengok jam baru pukul b lebih . lambat nya lagi . tapi sekarang dah pukul 12.21 ^^ edriey ku nak balik dahh . ops , sorry la aku agak terlebih over ==' . tapi suka hati korang la mawa cakap apaa . yang aku taw aku happy sangat niehh . ^^  edriey , cepat la balik . call me ^^ imissyou laa T^T hoh .  oh btw , semalam aku hampir menanges la , tapi tahan jee :) cuba pejam mata . tidurr -,- 






P/S : happy nya edriey nak balik dahh , tak menages dah la lepas niee sebab edriey dah balik . :)
         sayang , imissyouu :) 








CEPAT LA BALIK .
IMISS YOU DAMN MUCH BABY ^^
<3

No comments:

Post a Comment