Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Saturday, April 30, 2011

:(

semalam , aku nanges time tidur . suka hati korang la nak cakap aku gedik or mengada2 sebab menanges , apa boleh buat ? aku dah rindu edriey , aku menagis la . korang mana faham kenn ? -,- tadi pun aku ada jua nanges sambil tengok gambar dia . rindu dia sangat sangat :'( nasib tadi dia ada call . tapi kejap jee . sebab mahal kalau cakap lama2. thailand kan . hurm .tapi takpa . kejap pun jadi la . asalkan dapat cakap dengan dia . dia gtaw esok dia balik . time tu macam dah happy . tapi lambat masa bergerak . aku nanges balik . edriey cakap , jangan nanges , tp aku nanges jua . aku tk tahan rindu sangat kat dia . :(  sampai dia cakap dia ada beli sumthing untuk aku pun , aku cakap tak kesah , yang penting jaga diri . yela , kalau jadi apa apa kat dia mana aku sanggup :( setiap masa aku ingat kat dia . rantai yang dia bagi ada gambar dia pun aku pakai ja :) Ya Allah , percepatkan la masa , aku rindu edriey Ya Allah . tolong ya Ya Allah . 




P/S : edriey , Tuhan je yang tahu betapa saya rindukan awak . setiap masa saya rasa nak menages . saya rindu awak sangat2 . :) 






No comments:

Post a Comment