Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Saturday, April 30, 2011

bad day :)

today , 30 April 2011 ,hari yang sangat malang bagi aku . first , yea , edriey kena pergi thailand and kite mana boleh text or call . aku rindu dia bagai nak mati . tak percaya ? tanya mama , tanya awa . haihhh , nak nanges pun tahan jea . yang kedua nya , fon aku hilang .  ye la , salah aku jugak . cuai sangat ken ? tengah buang air , then terlupa ada bawak fon , bila nak amik tengok fon tu dah takde , menangis aku kat situ . semua orang tengok laaa -,- malu pun adaa , tapi sedih sangat . buat tak taw sudahh . 






edriey ong , saya rindu kan awakk ! :(

No comments:

Post a Comment