Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Tuesday, March 22, 2011

so irritating !

ok fine , today exam agama :) ok ok .  aha , adat la tengah exam sembang semua ken ? tahh ada perempuan kelam tibe2 nak vuat syok repot kat cegu . ohh damn . mcm mana dia tak pernah tiru ken ? aha ,, tak puas hati dengan kiteorang ah pompuan ? ok fineee , kau lah bagus , kau lah baik , kau lah bijak bagai :) aku lah jahat , akulah bodoh bagai ken . aku dah takde masalah dengan kaulaa , -,- takyah laa nak cari pasal , takpee laa :) aku sabar jaa , ok jelaa ken ? tapi kalau sampai tahap aku nampak kau tiru memang la ken aku tak cakap apa dah , terus bangun and cakap kat cegu la :) n dat time , sure aku gelak besar kat kau . and , jgn sampai jawatan kau sebagai KETUA TINGKATAN tu , akan dilucutkan tau sebab aku cakap kau pernah tiru . hello , come on laa wey , orang pun nampak la kau tiru :) aku ade bukti semua , td kau tuduh kiteorang takde bukti laa bhai !  sekarang aku boleh sabar laa ken , sebab aku pikir aku taknak gaduh jaa , :) kena ada bukti okai :) .


P/S : repot la lagi :) takpaaaaaa . sukanyaaa ^^

No comments:

Post a Comment