Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Monday, March 21, 2011

read this!

kadang-kadang aku rasa pelik , kenapa hidup aku dibenci orang ? :) yeahh , i noe la , i penah buat jahat n all that , but sumtimes tu tuduhan orang saja . maybe yeah its true but tak semuanya apa yang orang cakap tu betol . and aku tak faham kenapa mesti buruk kan aku kat orang lain ? aha , ape yang aku dah buat ? korang buat semua baik la , semua ok kan .? yeahh , aku je jahat , teruk semua laaaa . tau laa , tau . tapi tak payah la nak tuduh sampai macam tuuu , sebab semua orang pun tak sempurna :) aku dah berubah laaaaa , kenapa susah sangat nak percaya kat aku ? kenapa dengar cakap orang lain ? tu dulu laaaaa , ya Allah , aku tak mintak ape pun kat korang laaa . aku mintak korang jangan buruk kan aku and tuduh jaa . korang tau kan , tuduh tu berdosa . takde bukti jgn main cakap mcm tu haa . semua orang penah buat salah , tapi tak semestinya ,, sekali buat salah , selama-lamanya buat salahh . aku cakap betol taw , aku tak pernah berdendam apa dengan korang . :) i've changed laaa :( aku memang jahat duluu , tapi tak pernah lagi ********** .  Tuhan , tabahkan hati aku :)

nak benci aku benci laa :)

P/S : nak buruk kan aku ? nak tuduh aku ? ok then :) tuduh la , takpee sebab Allah tau apa yang aku buat , and ingat jangan tuduh :) sebab , tuduh tu berdosaaaa . :)
thank youu :)

edriey ong , sorry sebab cakap diri bby jahat <3 . ilysm :)

No comments:

Post a Comment