Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Tuesday, March 8, 2011

busy body laaa -.-

tak faham la dengan sorang budak nie suddenly nak tanya aku okay tak dengan ed ? yeaah , ok gilaa , sangat okayy :] we're happy . ade ape masalh kee ? haa . reason die tanye mcm tu sebab dah tak bersayang sayang , baby semua la dalam fb . pelik gilaa -,- ape la masalh ? ishh , if selalu sangat bersayang sayang dalam fb nanti ape pulak la orang ckp ken ?last last aku cakap la , "if selalu bersayang sayang dalam fb ape pulak orang ckp ken ? " die boleh pulak cakap "cian akak , takleh nak bermesra mesra sikit" . pffft , shitt laa , last last aku jawab laa , kiteorang mesra dalam mesej , urgghh -,- okay , sumpah budak tu kelam , busybody n all that la -,- and , die ade cakap lagi , "akak! da jupe ! haha " and aku pun tanye la , "jumpe ape ? " n die cakap , da jumpe da akak mesra2 dengan die , sibuk je saya" and aku pun cakap , " memang sibuk pun . byee " -.- aku beci la budak niee -,- kenape tetibe nak tanya ? suka kat edriey kee ? sibuk jaaa -,-
okay , sumpah menyampahh .



LALA IS ANGRY
tengah marah gila babi -,-




P/S : sumpah bengang gilaaa -,- boleh tak jangan menyibuk sangatt ? pffffft , shitt laa .

No comments:

Post a Comment