Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Monday, January 17, 2011

16 january 2010

yeahh , my sayang bufday , but i tak datang pon -,- . damn laaa .
nak kena g ipohh . haa .
yeah , i noe la , edriey sedih , but wat can i do meyh ? :(
but , dont worry sayang , ur present tetap ade .
:)
just , 1 benda nie la tak dpt lupe n aku pon tak sangke ohh .
first , aku taktau kenapee aku boleh ckp 'BREAK' .? lala , u are so stupid .-,- n die crying .
oh lala , do you realise that edriey sayang  kat kau ? yeah , i sedar yg ed sayang i :))
n dats why i say im so stupid sebab tetibe cakap mcm tu .:) *(sayang , jgn mrh i ckp i stupid ea :) )
 , joe mesej aku , n mrh aku . 
n dat time baru aku pikir ape yg aku da ckp n aku da buat td . 
n cepat2 text die n ckp sorry , i tak dpt hidup tanpa you , yeah , its true , memang aku tak
boleh hidup tanpa die . yeah , i swear it to god woh :) 
tapi if joe tak mesej pon aku rase aku tak kan tinggalkan edriey la , coz aku sayang gile kat edriey :)) n memang tak sanggup tinggalkan edriey <33
wateva , tengs la kat joe .
oh , lala is stupid -,-
but , semua nye da ok la after that . n i promise to myself dat i wont do that again ,
n i promise dat i wont leave him :))

sayang , my love just for you , n trust me that i wont do that again :))
i just loveyou , only you baby <33

lalaedriey <33

No comments:

Post a Comment