Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Monday, November 8, 2010

shit camp . damn !

cm ape takk , tetibe suruh aku g kem PEMANTAPAN SAHSIAH MURID ?! aku teruk ahh ? kalau yee pon aku teruk , nie takde kena mengena dengan sekolah kot . haa . aku buat salah kat diri aku , tak kacau hidup orang lain kot . haa . aku buat salah kat diri aku , so what ? orang yg patot pegi kem nie mcm *** tak kena pegi pulak ? die tu kononya budak sains la . budak sains semua baik ahh ? die tu perangai cm setan ohh . yg die tau nak hancurkan hidup org je . nie benda bodoh la penah jadi dalam hidup aku . argh! aku teruk ? yeahh ,mybe , tapi takde la sampai PREGNANT ke , DADAH ke , ape ke ahh ! bodoh laa . teruk teruk aku pun bawak fon g skolah , tu ja kot . haishh . takde nye sampai benda2 tak senonoh . benci la cm niee ! dah la kem tu tiga hari =_= uhhh . sabar je ahh . kena terima jaa laa . benda dah memang aku kena pilih . huh . pape pun ni memang babi . !

No comments:

Post a Comment