Followers

About Me

My photo
hi, my name najlaa Fathy. just call me lala:) I am 17 years old. I would be good if the person is good with me:) I'm a normal teenager ^ ^ I am me:) add me on facebook: Fathy lala:)EDRIEY mine :) i love my edriey ong very very much :) no one can replace him . ilove edriey :)

Tuesday, November 9, 2010

gonna miss my bby edriey :(

syg :( .. tiga hari kott kat camp tu ? im gonna miss you . siries nie . argh .! bodoh laa camp tuh . kenape mesti aku ? 3 days like 3 years ohh . shitt la ! urgghh =_= sumpah takde mood . taktau arghh . risau la pasal edriey :( boleh ke die jage diri ? :(  edrieyy , hope you boleh jage diri yee . risay laa . takot die nanges jee . ahha , edriey nie kan manje :) haa . tu laa yg aku risau :) sygg , sumpah i akan rindu u (: 

No comments:

Post a Comment